| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
DAPAT DUET ? :D
Thursday 17 November 2011 | 01:17 | 0 Talking ♥
walauuweiii.. eh ary nie berapa hari bulan ? 17/11/2011 kan ? bersamaan dengan hari ap tah ? aaaa. haa, KHAMIS kan ? HAHA ! okayy. harinie best dowh, sebab, semua student 1 MALAYSIA, dapat duet RM100. *alah, 100 je uad syiok. biaq p ah ! hahaha.. mesti dalam hati hampa tuee, dux kata kat aku macam tuee kan ? HOHO ~ aku boleh baca lha hati ampa tue, but, kesah pulakx aku kan ?! eh, p mampois lorh. hakhakhak... oke, memey lha syiok dpat duet tue, but, duet tuee ayah aku simpan ! tuee yunx ta besh tuee !! doh lha, duet tuee kena uad belanja sekolah ? arghhh !!! owq nux guna duet tuee, nux p enjoy !! ukannyea selalu dpad duet macam tuee ! adoiii ! *bengang siot :p ! baru nux p SHOPPING !! grrr ! (marah nieh, marah nieh) bhahha xD ! hmm. sabo jer lahh... haishh.. hurh. kaya sunggoh noo kerajaan niehx. dah lha bagie duet kat seluruh malaysia. gila ouhh :D tdie kt sekolah, gila ramai kott student yunx pie ! dengaq jea ata, nux dpad duet RM100, semua pie sekolah !! mana yunx ta penah pie sekolah, semua pie ! hahaha. tuee yunx lawak tuee.. haiss. tapa lah, that`s all yeah.. kbaiii #lopsur :p

Older PostNewer Post
♥ ABOUT ME ♥

Hoii . My name Nurul Syafinas . Call me Fienaz okay . I was 15 years old . Study dkt Smk Perlis . I'm not SINGLEE :D Da masok blog aku turh pandai-2 lhaa follow noh . Hihieee :)



♥ COUNTER ♥

monster sedang mengendap


♥ Followers ♥