| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
SERONOK , SERONOK , SERONOK !!
Sunday 13 November 2011 | 22:30 | 0 Talking ♥
heyy. hahahaa (excited nux mulakan cerita) huahauhaua.. mampos p !! :) best ohh pie KL (kuala lumpur) walaopon p dengan sekolah,, tpie memey best lha.. cikgu-2 semua spoting. but, hari pertama sampai sana jea, aku tak suka. tadak mood. cbb........ alah, mana bole cer an. skg ad yunx terasa. huahuahua.. taon depan nux pie lagie lha. mintak-2 lha cikgu sekolah tue (SMK PERLIS) ad uad lawatan lagie. dengaq cita cikgu-2 nux buad lawatan pulak taon depan. bawak pie SABAH ! perghh.. best oOo.. nanti aku nanux join lagie lha.. heheww !! spa nux join gtao ~ hee, best taww kalo p lawatan yunx sekolah buad punya. sebab, kita bole kenal-2 an. mcm aku, ad lah geng-2 form 3 niehx ikot ken, then kami kat sekolah memey ta penah cakap lah ! patu. bila sampai jea sana, kami semua sembang-2 macam dah kawan lama. heheeee.. stedy ah !! hauhauhau.. kamie pie merata tempat, banyak nouh orang-2 KL ! tpie, smua nya SOMBONG. biasa lah budax hot lah katakan. huahuahuahua.. seyez aku gtao neii.. hahahaa.. sapa-2 yunx udax KL tue, sowie lah noh mao terasa. haaa, ad lha sowunx mamat niehx, dea pikir dea bagus + semard + style sangad lah tu, dux ngutuk-2 kami smua. hok alorhh, muka macam hindu sebelah rumah aku jea ? wkakaka ! sory to say lah. lao nux ata tue, cermin diri cndry tue dlue. adoii.. suda-2.. malas nux type panjang-2. akhir kata, lawatan niehx memey best seumor hidop la :p #kbaiiii :*

Older PostNewer Post
♥ ABOUT ME ♥

Hoii . My name Nurul Syafinas . Call me Fienaz okay . I was 15 years old . Study dkt Smk Perlis . I'm not SINGLEE :D Da masok blog aku turh pandai-2 lhaa follow noh . Hihieee :)



♥ COUNTER ♥

monster sedang mengendap


♥ Followers ♥