| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
HAPPY NEW YEAR (^_^)
Friday 30 December 2011 | 22:29 | 0 Talking ♥
heyy , sory lha , post yunx kali neh , aku tak boleh nak letak pict dulue mcm yunx sebelom-2 neh ken . sebab , netbook aku neh jadi mcm mna taktaw . heng gila babi ! hurrr .. key , aku bukan nak cerita pasal neh sebenarnya :D

hary neh 31/12/2011 . hari neh hari last for tahun 2011 kan ?! rasa skejap ja da nak masok tahun 2012 . haiss , btw , tahun neh boleh dikatakan tahun yunx best dan tak best :/ hrap-2 tahun depan lagie best lhaa . AMIN :)

okayy , apa azam hampa semua untok tahun 2012 neh ? aku sebenarnya , tak pikir lagi ! HAHA ! taun depan da masok form 3 . da lhaa PMR plakx tuee . kena FOCUS lhaaa *eh , boleh khaa aku nak focus ? hahaha inshaallah ;)

hah , sampai sekarang aku SINGLE lah weh , teringin nak couple tepad-2 tarikh 1/1/2012 ! tapie , tak mungkin lhaa kan ~ huhuhx . nd , tahun depan an aku nak berbaik dgn semua org taww ! hope kowq pon berbaik lha dgn aq . hmm ~ okay lha rasanya takat neh jea kot . uke papai ~ HAPPY NEW YEAR (^_^)

Older PostNewer Post
♥ ABOUT ME ♥

Hoii . My name Nurul Syafinas . Call me Fienaz okay . I was 15 years old . Study dkt Smk Perlis . I'm not SINGLEE :D Da masok blog aku turh pandai-2 lhaa follow noh . Hihieee :)



♥ COUNTER ♥

monster sedang mengendap


♥ Followers ♥