| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
FHONE ROSAK ? --'
Thursday 1 December 2011 | 09:20 | 0 Talking ♥
hoiii --' sedih weh, fone aku masok ayaq -,-' herrrr.. (boleh dikatakan sengaja dan tidak sengaja) agagaga ~ aku nanax handphone baru ! nux yunx touchscreen (kononnya) hergh. tadax hari ehh aku nux boleh fone mahai-2 cenggitu *frust :D key, fone aku yunx C3 (aku pakai skarang) msok ayaq doeh. aku letak dalam raga moto an, pasto ayaq (SPRITE) tertumpah, terkena lah handphone aku ! semua TER TER lahh an ~ lalalala ~ biasalhaa... fone ako pon nux minum ayaq SPRITE gux annnn --'' HAHA !! dea ponx nux jugak an, BAGIE PIEH ~ agaga ~ hm, mao nux tnggu ayah aku beli fone baru ? HAHA, smpai mati pon dea tamao beli da, but, ako nanux try pujok ! lao dea ta beli gux, ako lari drie uma (aiyoo, heyy lu sembangg ahh) HAHA *sembang muhong p st :) kalau ta pkai fone, t bowinkx plakx, ta bole nux contact BF da. hm, then, balax pon da lupeww kt akoh neh an :3 choiii !! wee-3, spa yunx KAYA, BAIK HATI, tulonx p belie fone kt akoh st.. herghh, akoh da taktahan nux pakai fone neh.. okayy, ako amex lha fone kaka ako an, then ako engad`an, fone 'MAHAL' tak rosak apa-2 lha an, tngux-2 bila owq call akoh, deowg ta bole nanax dnq suara ako.. ako bole dnq suara deowg ! herrr. engad kot hensed mahai, tak dak osak apa-2 !! grrr.. tapaa aa mlaih nux cita pnjang-3.. *sakit haty ! kbaiii #fuckkchiuuphone :3

Older PostNewer Post
♥ ABOUT ME ♥

Hoii . My name Nurul Syafinas . Call me Fienaz okay . I was 15 years old . Study dkt Smk Perlis . I'm not SINGLEE :D Da masok blog aku turh pandai-2 lhaa follow noh . Hihieee :)



♥ COUNTER ♥

monster sedang mengendap


♥ Followers ♥