| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
KELAS YUNX MCM BABI ^oo^
Friday 6 January 2012 | 00:38 | 0 Talking ♥

heyy , assalamualaikom ! tak jawap dosa taw . hakhak .. keyy , post yunx kali neh pon aku tak bole nak letak pict !! grr , mcm babi oiiii !!! siall lalalaa ~ blog skrg neh dah jadi mcm apa tah . hurr , geram aku !! mcm nak hempok-2 ja :p

K , hari nie da masok hari yunx ke-4 hari persekolahan ! perghh , serious aku gtaw , aku tak suka klas tahun neh ! aku tak dduk dgn genx-2 aku yunx dluw . semuanya berpecah !! babi betull . puihh ..

so , tahun neh , aku tadak kawan . mcm mna lha aku boleh p dduk klas 3A4 turh , peperiksaan akhir tahun dluw , aku dapad number 13 . setan toyy lha cekgu pon !!! kawan-2 aku semuanya dox klas atas-2 . aku jaa down :D HAHAHA !! -,-'

key , aku da lhaa tadak kawan dalam klas turh , hmm , ada kawan pon pendiam .. biasalha dea malu skit nak ckp dgn aku , sbb , kami tak pernah ckp pon . tak pernah dox 1 klas g ~ hahahaha , aku neh da lha jenis ckp bnyax skit . aku tak boleh nak dox diam :DD

Adoyy , neh 1 g masalah --' cekgu yunx mengajaq lam kelas aku turh , semuanya cekgu yunx aku tak suka !! ad yunx garang , ad yunx baik ! tpie , aku memey tak suka lhaa !! hurrr , kalaw nak tukaq kelas , tak bole , kalaw nak tukaq dop kelas atas-2 memey tak bole lhaa , klaw nak tukaq p dox kelas bwah-2 , bole kott . eeeee tikmaw aih aku :/ hmm , hope nanti kelas aku akan tukaq jadual , and , dpad cekgu baik-2 skit . takmaw tulis panjang-2 nty hampa tkmaw bca *memey hmpa tak bca da pon kan ?! kbai ._.

Older PostNewer Post
♥ ABOUT ME ♥

Hoii . My name Nurul Syafinas . Call me Fienaz okay . I was 15 years old . Study dkt Smk Perlis . I'm not SINGLEE :D Da masok blog aku turh pandai-2 lhaa follow noh . Hihieee :)



♥ COUNTER ♥

monster sedang mengendap


♥ Followers ♥